DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21742

Назва: Ділова гра "Вексель" в педагогічній практиці закладів вищої освіти
Автори: Порада, О.
Ключові слова: ділова гра
ділова гра "Вексель"
студент
вища освіта
інтерактивне навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому просторі дедалі популярними стають інноваційні підходи до навчання, спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності студентів та розвиток їх професійних навичок і якостей. Інтерактивні методи навчання забезпечують цілковите занурення студентів у освітній процес та дозволяють їм активно спілкуватися, обмінюватися ідеями та спільно будувати знання. Це стимулює творче мислення, допомогу глибшому засвоєнню навчального матеріалу та розвиток комунікативних навичок студентів. При інтерактивному навчанні студенти беруть активну участь у моделюванні професійних ситуацій, виконують творчі завдання та дослідження, а також розвивають навички аргументації своєї точки зору та стратегії ефективної поведінки. Основним завданням викладача стає створення умов для активної та ініціативної діяльності студентів.
Опис: Порада О. Ділова гра "Вексель" в педагогічній практиці закладів вищої освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 215-218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21742
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
75.pdf589,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок