DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21740

Назва: Досвід впровадження авторської навчальної програми "Методи діагностики функціонального стану організму людини" в Полтавському інституті бізнесу закладу вищої освіти МНТУ"
Автори: Фастівець, А.
Ключові слова: Полтавський інститут бізнесу
навчальна програма «Методи діагностики функціонального стану організму людини»
комп’ютерна навчальна програма
тестові завдання
тестовий контроль
вища освіта
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Глобалізація світових процесів є закономірним поштовхом до глобалізації вищої освіти. Названий процес стає можливим завдяки розвитку інноваційних освітніх технологій, оскільки саме вони стають основним стратегічним ресурсом. На окрему увагу заслуговує упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес підготовки фахівця з фізичної терапії та ерготерапії. Адже в нинішній час даним спеціалістам є значущим формування інформаційної компетентності, яку визначають як інтегративне утворення особистості, що віддзеркалює її здатність до визначення інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею у всіх її формах та представленнях. Саме цим обумовлена актуальність проведеного нами наукового дослідження. Пропоноване дослідження присвячено аналізу впровадження авторської навчальної програми «Методи діагностики функціонального стану організму людини» в Полтавському інституті бізнесу Закладу вищої освіти «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая».
Опис: Фастівець А. Досвід впровадження авторської навчальної програми "Методи діагностики функціонального стану організму людини" в Полтавському інституті бізнесу закладу вищої освіти МНТУ" // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 209-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21740
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
73.pdf524,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок