DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21740
|
Назва: | Досвід впровадження авторської навчальної програми "Методи діагностики функціонального стану організму людини" в Полтавському інституті бізнесу закладу вищої освіти МНТУ" |
Автори: | Фастівець, А. |
Ключові слова: | Полтавський інститут бізнесу навчальна програма «Методи діагностики функціонального стану організму людини» комп’ютерна навчальна програма тестові завдання тестовий контроль вища освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Глобалізація світових процесів є закономірним поштовхом до глобалізації вищої
освіти. Названий процес стає можливим завдяки розвитку інноваційних освітніх
технологій, оскільки саме вони стають основним стратегічним ресурсом. На окрему
увагу заслуговує упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний
процес підготовки фахівця з фізичної терапії та ерготерапії. Адже в нинішній час даним
спеціалістам є значущим формування інформаційної компетентності, яку визначають як
інтегративне утворення особистості, що віддзеркалює її здатність до визначення
інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею у всіх її формах
та представленнях. Саме цим обумовлена актуальність проведеного нами наукового
дослідження.
Пропоноване дослідження присвячено аналізу впровадження авторської
навчальної програми «Методи діагностики функціонального стану організму людини» в
Полтавському інституті бізнесу Закладу вищої освіти «Міжнародний науково-технічний
університет імені академіка Юрія Бугая». |
Опис: | Фастівець А. Досвід впровадження авторської навчальної програми "Методи діагностики функціонального стану організму людини" в Полтавському інституті бізнесу закладу вищої освіти МНТУ" // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 209-213. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21740 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|