DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21737
|
Название: | Перспективи використання САПР "Валентина" у процесі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання |
Авторы: | Борисова, Т.М. |
Ключевые слова: | майбутній педагог професійне навчання заклад професійно-технічної освіти системи автоматизованого проектування система «JULIVI» Проект «Валентина» |
Issue Date: | 2022 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | Фахова підготовка майбутніх педагогів професійного навчання у галузі легкої
промисловості повинна відбуватися у відповідності до стрімких умов розвитку
виробничих технологій, модернізації та оновлення технологічного обладнання,
використання автоматизованих систем проектування деталей швейних виробів. Нині
вивчення особливостей роботи систем автоматизованого проектування одягу є одним з
обов’язкових освітніх компонентів професійної підготовки майбутніх викладачів
закладів професійно-технічної освіти. Серед розмаїття існуючого програмного
забезпечення технологічних процесів конструювання, моделювання та розкроювання
деталей швейних виробів більшість програмних продуктів орієнтовані на роботу великих швейних підприємств масового виробництва одягу. Крім того, переважна більшість
спеціального програмного забезпечення – це платні та дорогі продукти, і відповідно, не
доступні для використання в навчальному процесі підготовки майбутніх педагогів
закладів професійно-технічної освіти у галузі легкої промисловості. |
Описание: | Борисова Т. Перспективи використання САПР "Валентина" у процесі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 200-203. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21737 |
Appears in Collections: | 23
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|