DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21732

Назва: Педагогічні погляди Г. С. Сковороди на проблеми у вихованні
Автори: Бочарова, К.
Ключові слова: Сковорода Г.С.
виховання
освіта
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Актуальність вивчення педагогічних поглядів Г. Сковороди на проблеми виховання полягає в тому, що вони знаходять своє віддзеркалення в контексті Нової української школи. Напевно, ніхто не буде заперечувати, що виховання дітей є надзвичайно важливим для розвитку суспільства, нації та всього людства. З давніх давен люди цікавились проблемами педагогіки, розмірковували над тим, як краще виховувати своїх нащадків. Григорій Сковорода розумів усю відповідальність, яку несуть батьки: відповідальність і перед власною дитиною, і перед усім народом. Він вимагав уважного ставлення до особи дитини та закликав розвивати в ній кращі риси, властиві нашому українському народу. Висловлені у його творах прогресивні ідеї мали великий вплив на розвиток вітчизняної педагогічної думки, а деякі поради не втратили свого значення і до наших днів та співзвучні з вимогами сучасної педагогіки.
Опис: Бочарова К. Педагогічні погляди Г. С. Сковороди на проблеми у вихованні // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 186-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21732
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
65.pdf582,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок