DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21724

Назва: Використання педагогічного досвіду В. Сухомлинського в сучасних умовах
Автори: Коваленко, Л.
Ключові слова: В. Сухомлинський
педагогічні ідеї
сучасна освіта
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку освіти від нас, педагогів, потребується бажання удосконалюватися, здатність розвивати свою професійну кваліфікованість, вчитися впродовж всього життя. Сьогочасне суспільство ставить перед освітянами завдання підготовки грамотних, толерантних і творчих людей, які самостійно приймають рішення, роблять вибір, вирізняються мобільністю і конструктивністю, здатні до взаємодії з людьми, відповідальні, є конкурентно спроможними. В умовах, що склалися, провідний, актуальний, надійний досвід часто недооцінюють. У пріоритеті постають технології. Проте набагато ціннішими є результати праці людини, а не комп’ютерної техніки. Майстерність й наполегливість, впевненість, вимогливість до себе та колективу. Публіцист, педагог, письменник, поет – В. Сухомлинський на значному науковому рівні вивчав проблематичні, нагальні для сучасності питання педагогіки. Спираючись на базу власних наукових досліджень і практичних навиків, він сформував докладні педагогічні праці. Проблема є дискусійною для таких науковців як О. Губко, К. Григор'євої, Б. Тартаковського, О. Сухомлинської, Є.Лебедєва , І. Зязюна, А. Лавшин, Б. Хандроса, М. Антонця та інших. Особистість В. Сухомлинського, його педагогічного погляди стали об’єктом вивчення в Україні таких науковців як І. Бех, А. Борисовський, І. Зязюн, С. Соловейчик, Б. Кваша, О. Савченко.
Опис: Коваленко Л. Використання педагогічного досвіду В. Сухомлинського в сучасних умовах // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 172-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21724
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
59.pdf420,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок