DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21715
|
Назва: | Методи дослідження водних об'єктів регіону у професійній підготовці майбутнього вчителя географії |
Автори: | Ланіна, М. |
Ключові слова: | дослідження водних об'єктів підготовка вчителя географії принципи навчання Географічне краєзнавство Полтавщини |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стрімкий розвиток науки і техніки, поява інноваційних методів та засобів
навчання, використання цифрових технологій в освітньому процесі підвищує значення
рівня розвитку професійної компетентності сучасного фахівця. У зв’язку з цим одним із
завдань сучасної школи постає підвищення якості професійної підготовки майбутнього
вчителя-предметника.
Професійна підготовка майбутнього вчителя географії спрямована на
формування фахової компетентності, яка визначає здатність кваліфіковано розв’язувати
значущі проблеми професійно-інноваційної діяльності у сфері навчання географії та
організації туристично-краєзнавчої роботи у закладах загальної середньої освіти.
Компетентнісний підхід у підготовці вчителя географії реалізується на основі
комплексного засвоєння знань та способів практичної професійної діяльності. При цьому
одним із основних компонентів професійної компетентності фахівців є когнітивний
компонент, який включає не тільки комплекс глибоких теоретичних знань з предметної
галузі, необхідних для успішного здійснення професійної діяльності, але й становлення й
розвиток таких особистісно-професійних якостей як креативність, гнучкість, системність,
мобільність, критичність та оперативність мислення. |
Опис: | Ланіна М. Методи дослідження водних об'єктів регіону у професійній підготовці майбутнього вчителя географії // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 155-159. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21715 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|