DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21710

Назва: Графічне моделювання з географії в умовах дистанційної шкільної освіти
Автори: Куницька, А.
Ключові слова: шкільна освіта
дистанційна освіта
графічне моделювання
форми навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): В умовах сучасної модернізації освіти, пов’язаної з активним впровадженням системи дистанційного навчання актуальним у педагогічній теорії і практиці стає пошук вирішення проблеми формування та розвитку в учнів ключових, предметних та міжпредметних компетентностей. На сучасному етапі розвитку дидактики географії, важливим є процес модернізації сучасних засобів навчання та методик їх застосування. Перш за все, до таких засобів відносять стаціонарні та мобільні гаджетні пристрої, які наразі стали основними для використання в освітній діяльності. Втім, в умовах дистанційного навчання, залишаються недостатньо дослідженими методики застосування засобів навчання, які традиційно використовуються. Зокрема, це структурно-логічні графічні навчальні моделі, які мають образно-понятійні особливості і забезпечують не тільки формування географічних знань і вмінь, а й навичок самостійної пізнавальної діяльності учнів.
Опис: Куницька А. Графічне моделювання з географії в умовах дистанційної шкільної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 140-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21710
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf892,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок