DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21709
|
Назва: | Партнерське освітнє середовище у вищій школі: поняття та ознаки |
Автори: | Лихошвай, М. |
Ключові слова: | освітнє середовище вища школа партнерське середовище вища освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Інноваційний підхід до розуміння якості освіти визначає, що ключовою ознакою
її динамічного розвитку є формування партнерського освітнього середовища, яке
забезпечує усім суб’єктам освітнього процесу необхідну соціальну, інформаційну,
освітню, психологічну та інші види взаємопідтримки. При цьому побудова
партнерського освітнього середовища є підґрунтям для формування професійної
компетентності майбутніх фахівців в умовах психологічного комфорту та особистісної
самореалізації. У сучасному інформатизованому світі освіта стає вирішальним чинником
суспільного розвитку та важливою складовою життєтворчості особистості. Сьогодні
цілком очевидно, що без необхідної освіти людина не може забезпечити собі належних
умов життя і зреалізуватись як професіонал.
Завдання формування партнерського освітнього середовища визначено одним із
ключових завдань реформування системи вищої освіти України у державних документах:
Законі України «Про вищу освіту», «Стратегії розвитку вищої освіти на 2021-2031 роки».
Тому актуальність даної проблеми не викликає сумнівів. |
Опис: | Лихошвай М. Партнерське освітнє середовище у вищій школі: поняття та ознаки// Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 136-140. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21709 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|