DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21707

Назва: Вплив аксіологічних пріоритетів майбутнього вчителя на розвиток професійної культури
Автори: Нечипоренко, Н.
Ключові слова: майбутній вчитель
професійна культура
педагогічна освіта
педагог
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Дослідження проблеми якості професійної підготовки сучасного вчителя є гостро значущим питанням, оскільки з ним пов’язаний оптимальний розвиток особистості молодих поколінь, а отже – майбутнє конкретного соціуму. Від рівня розвитку професійних якостей педагога залежить соціально-етичне здоров’я суспільства: об’єктивно існує потреба суспільства у вчителях, вміння яких передбачають не тільки роботу з предметними знаннями, але й з етичними цінностями. Незважаючи на цілий пласт досліджень з різних точок зору у сфері аксіології, досі існують питань, відповіді на які ще не сформовано. До них, зокрема, відносяться: визначення поняття «педагогічна аксіологія» у світлі сучасних культурологічних та педагогічних дискусій; розуміння ролі культури як духовної і світоглядної основи педагогічної аксіології; зміна ціннісних пріоритетів в контексті розбудови незалежності та викликів глобалізованого світу щодо змісту навчально-виховної діяльності вчителя; протиріччя в сучасній системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів й можливості підвищення професійної педагогічної освіти тощо.
Опис: Нечипоренко Н. Вплив аксіологічних пріоритетів майбутнього вчителя на розвиток професійної культури // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 131-134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21707
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf602,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок