DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21707
|
Назва: | Вплив аксіологічних пріоритетів майбутнього вчителя на розвиток професійної культури |
Автори: | Нечипоренко, Н. |
Ключові слова: | майбутній вчитель професійна культура педагогічна освіта педагог |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження проблеми якості професійної підготовки сучасного вчителя є
гостро значущим питанням, оскільки з ним пов’язаний оптимальний розвиток
особистості молодих поколінь, а отже – майбутнє конкретного соціуму. Від рівня
розвитку професійних якостей педагога залежить соціально-етичне здоров’я суспільства:
об’єктивно існує потреба суспільства у вчителях, вміння яких передбачають не тільки
роботу з предметними знаннями, але й з етичними цінностями.
Незважаючи на цілий пласт досліджень з різних точок зору у сфері аксіології,
досі існують питань, відповіді на які ще не сформовано. До них, зокрема, відносяться:
визначення поняття «педагогічна аксіологія» у світлі сучасних культурологічних та
педагогічних дискусій; розуміння ролі культури як духовної і світоглядної основи
педагогічної аксіології; зміна ціннісних пріоритетів в контексті розбудови незалежності
та викликів глобалізованого світу щодо змісту навчально-виховної діяльності вчителя;
протиріччя в сучасній системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів й
можливості підвищення професійної педагогічної освіти тощо. |
Опис: | Нечипоренко Н. Вплив аксіологічних пріоритетів майбутнього вчителя на розвиток професійної культури // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 131-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21707 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|