DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21700
|
Назва: | Мультимодальний дидактичний текст як засіб формування соціокультурної компетентності іноземних здобувачів вищої медичної освіти |
Автори: | Лещенко, Т. Жовнір, М. |
Ключові слова: | мультимодальний дидактичний текст вивчення іноземної мови вища освіта здобувач вищої медичної освіти студент-медик |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Глобалізаційні процеси й поступова інтеграція України до
загальноєвропейського освітнього простору зумовлюють переформатування традиційної
вітчизняної дидактичної концепції на всіх рівнях. Пошук методологічних шляхів для
розв’язання цієї проблеми став маркером освітньої парадигми сучасності. Оновлені цілі
та зміст діяльності вітчизняної вищої школи сформовані згідно з найновішими світовими
стандартами й орієнтовані на формування висококваліфікованого, самостійного,
креативного, мобільного, ініціативного й конкурентоспроможного майбутнього
спеціаліста. На сьогодні компетентнісний підхід окреслює пріоритетні напрями
реформування вітчизняної освіти й потверджує значущість посилення практичного
зв’язку сфер освіти і праці. |
Опис: | Лещенко Т., Жовнір М. Мультимодальний дидактичний текст як засіб формування соціокультурної компетентності іноземних здобувачів вищої медичної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 111-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21700 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|