DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/217

Назва: Результати засвоєння економічних знань учнями 9-10-х класів у процесі навчання географії в умовах вибору підручників
Автори: Шуканова, А.А.
Топузов, О.М.
Ключові слова: економічні знання школярів
економічна і соціальна географія
методика навчання географії
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): В статті наведено якісно-кількісний аналіз емпіричних результатів досліджень економічних знань учнів 9-10-х класів міста Полтави та області, які вони засвоїли в процесі вивчення географії. На конкретному прикладі показано вплив тексту підручників географії різних авторів на зміст економічних знань школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/217
Розташовується у зібраннях:2010(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Topuzov.pdf128,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок