DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21682

Назва: Особливості розвитку педагогічної освіти України в 20-30 роках ХХ ст.
Автори: Каунова, М.
Ключові слова: педагогічна освіта
історія педагогічної освіти
майбутній педагог
підготовка вчителя
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): У «Національній доктрині розвитку освіти в Україні в ХХІ столітті» зазначається, що освіта є запорукою майбутнього нашої країни, важливою складовою її національної безпеки. Від рівня освіченості і культури суспільства залежить майбутнє кожної держави. Стан розвитку освіти в країні є показником якості життя суспільства: саме держава визначає потенціал освітніх змін і напрямок її розвитку в контексті цивілізаційних процесів. Кожне суспільство відтворює себе через систему освіти, передаючи наступним поколінням набутий досвід соціально-економічного та духовнокультурного буття. Зараз, як і сто років тому, перед нашою країною постає завдання реформування вищої освіти.
Опис: Каунова М. Особливості розвитку педагогічної освіти України в 20-30 роках ХХ ст. // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 78-81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21682
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf428,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок