DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21682
|
Назва: | Особливості розвитку педагогічної освіти України в 20-30 роках ХХ ст. |
Автори: | Каунова, М. |
Ключові слова: | педагогічна освіта історія педагогічної освіти майбутній педагог підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У «Національній доктрині розвитку освіти в Україні в ХХІ столітті»
зазначається, що освіта є запорукою майбутнього нашої країни, важливою складовою її
національної безпеки. Від рівня освіченості і культури суспільства залежить майбутнє
кожної держави. Стан розвитку освіти в країні є показником якості життя суспільства:
саме держава визначає потенціал освітніх змін і напрямок її розвитку в контексті
цивілізаційних процесів. Кожне суспільство відтворює себе через систему освіти,
передаючи наступним поколінням набутий досвід соціально-економічного та духовнокультурного буття.
Зараз, як і сто років тому, перед нашою країною постає завдання реформування
вищої освіти. |
Опис: | Каунова М. Особливості розвитку педагогічної освіти України в 20-30 роках ХХ ст. // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 78-81. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21682 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|