DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21663

Назва: Навчальний курс "Стратегія сталого розвитку" як інноваційна практика педагогічного вишу
Автори: Близнюк, М.М.
Ключові слова: заклад педагогічної освіти
стратегія сталого розвитку
сталий розвиток
навчальний курс
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Сталий розвиток суспільства стосується всіх без винятку – фахівців різних за освітою, віком, спрямуванням, традиціями, можливостями. Навчальний курс, що має предметом концепцію сталого розвитку, повинен допомогти студентам перевести вже набуті знання у площину їх практичного використання. Предмет даного навчального курсу стосується:  еволюції та формування концептуальних основ сталого розвитку суспільства;  впливу глобалізації на розвиток різних сфер діяльності та шляхів вирішення проблематики сталого розвитку в нашій державі, регіоні на рівні місцевої громади;  формування національних, регіональних, місцевих стратегій сталого розвитку;  формування механізмів реалізації стратегії сталого розвитку;  здійснення моніторингу за реалізацією стратегій сталого розвитку різних галузей економіки (освіти, науки тощо).
Опис: Близнюк М. М. Навчальний курс "Стратегія сталого розвитку" як інноваційна практика педагогічного вишу // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 47-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21663
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf541,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок