DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21663
|
Назва: | Навчальний курс "Стратегія сталого розвитку" як інноваційна практика педагогічного вишу |
Автори: | Близнюк, М.М. |
Ключові слова: | заклад педагогічної освіти стратегія сталого розвитку сталий розвиток навчальний курс |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сталий розвиток суспільства стосується всіх без винятку – фахівців різних за
освітою, віком, спрямуванням, традиціями, можливостями. Навчальний курс, що має предметом концепцію сталого розвитку, повинен допомогти студентам перевести
вже набуті знання у площину їх практичного використання.
Предмет даного навчального курсу стосується:
еволюції та формування концептуальних основ сталого розвитку суспільства;
впливу глобалізації на розвиток різних сфер діяльності та шляхів вирішення
проблематики сталого розвитку в нашій державі, регіоні на рівні місцевої громади;
формування національних, регіональних, місцевих стратегій сталого
розвитку;
формування механізмів реалізації стратегії сталого розвитку;
здійснення моніторингу за реалізацією стратегій сталого розвитку різних
галузей економіки (освіти, науки тощо). |
Опис: | Близнюк М. М. Навчальний курс "Стратегія сталого розвитку" як інноваційна практика педагогічного вишу // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 47-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21663 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|