DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21659
|
Название: | Г.Ващенко: загартування волі і характеру - основна мета виховання української молоді |
Авторы: | Петренко, Л.М. |
Ключевые слова: | Ващенко Григорій виховання української молоді |
Issue Date: | 2022 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | Серед визначних українських учених, педагогів, просвітителів, громадських
діячів першої половини ХХ ст. гідне місце посідає Григорій Григорович Ващенко (1878 –
1967 рр.), видатний представник української культури, державний діяч, письменник, учений-педагог, педагог-практик, професор, широко відомий в діаспорі, але малознаний
на Батьківщині, якого спіткала трагічна доля жити і вмерти в еміграції. Г. Ващенко в
історії української педагогіки посідає особливе місце як автор досліджень проблеми
формування виховного ідеалу у молоді. За твердженням видатного українського педагога
Г. Ващенка, людина у своєму житті повинна орієнтуватися на систему ціннісних
вартостей, що складають основу виховного ідеалу як мети виховання.
Історіографічний пошук засвідчив, що творча спадщина і педагогічна діяльність
Г. Ващенка почали привертати увагу українських дослідників лише на початку 90-х років
ХХ ст., коли стало можливим вивчати внесок педагогів, яких несправедливо у радянські
часи було названо буржуазними націоналістами. |
Описание: | Петренко Л. М. Г. Ващенко: загартування волі і характеру - основна мета виховання української молоді // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 35-38. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21659 |
Appears in Collections: | 23
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|