DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21658
|
Назва: | Філософія проєктування неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | неперервна педагогічна освіта педагогічна освіта принципи навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування неперервної педагогічної освіти України об’єктивно вимагає
перегляду устояних змісту, технологій організації, принципів, структури неперервної
педагогічної освіти. Вирішення завдання безпосередньо пов’язане з виробленням
філософських засад теорії проєктування неперервної педагогічної освіти, яка забезпечить
досягнення високої якості і гарантованих результатів професійного розвитку особистості
педагога. Безперечно, кардинальні зміни, що сталися останнім часом в освіті України,
потребують формування нового змісту неперервної педагогічної освіти, який
забезпечуватиме необхідний рівень фахових знань, набуття професійної компетентності,
розвиток творчих здібностей, педагогічного мислення, формування динамізму й
самостійності прийняття рішень, вміння оволодівати і застосовувати інновації у своїй
професійній діяльності. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Філософія проєктування неперервної педагогічної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 31-35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21658 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|