DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21658

Назва: Філософія проєктування неперервної педагогічної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: неперервна педагогічна освіта
педагогічна освіта
принципи навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Реформування неперервної педагогічної освіти України об’єктивно вимагає перегляду устояних змісту, технологій організації, принципів, структури неперервної педагогічної освіти. Вирішення завдання безпосередньо пов’язане з виробленням філософських засад теорії проєктування неперервної педагогічної освіти, яка забезпечить досягнення високої якості і гарантованих результатів професійного розвитку особистості педагога. Безперечно, кардинальні зміни, що сталися останнім часом в освіті України, потребують формування нового змісту неперервної педагогічної освіти, який забезпечуватиме необхідний рівень фахових знань, набуття професійної компетентності, розвиток творчих здібностей, педагогічного мислення, формування динамізму й самостійності прийняття рішень, вміння оволодівати і застосовувати інновації у своїй професійній діяльності.
Опис: Стрельніков В. Ю. Філософія проєктування неперервної педагогічної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 31-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21658
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf693,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок