|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21656
|
Назва: | STEM-технології у вищій школі |
Автори: | Мокляк, В.М. |
Ключові слова: | STEM-технології вища школа |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Як відомо, STEM поєднує науку, технологію, інженерію і математику. Проте
існують і інші варіації абревіатур, пов’язаних зі STEM, що залежать від контексту і
специфіки:
STEAM – Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics (наука,
технологія, інженерія, мистецтво і математика).
STREAM – Science, Technology, Robotics, Engineering, Arts and Mathematics
(наука, технологія, робототехніка, інженерія, мистецтво і математика).
STEMM – Science, Technology, Engineering, Mathematics and Medicine (наука,
технологія, інженерія, математика і медицина).
STEAMH – Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics and Humanities
(наука, технологія, інженерія, мистецтво, математика і гуманітарні науки).
STEM2D – Science, Technology, Engineering, Mathematics, Manufacturing and
Design (наука, технологія, інженерія, математика, виробництво і дизайн). |
Опис: | Мокляк В. М. STEM-технології у вищій школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 27-30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21656 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|