DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21597
|
Название: | Методичні та діагностичні аспекти дослідження формування соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна |
Авторы: | Шевченко, Ю. |
Ключевые слова: | соціальна компетентність діти із синдромом Дауна діагностичні критерії компоненти компетентності |
Issue Date: | 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | Автор розкриває методичні та діагностичні аспекти дослідження
формування соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна.
Акцентує увагу на тому, що в процесі експериментального дослідження
визначаються формування основних компонентів соціальної компетентності.
Компетентність людини включає чітку структуру, яка має елементи,
пов’язані зі здатністю особистості вирішувати певні проблеми в різних
сферах, але частіше у соціальному житті. Автор зазначає, що
компетентність є результатом навчання, та проявляється в знанні
особистості про певний набір методів роботи стосовно соціальної адаптації
та соціалізації загалом. |
Описание: | Шевченко Ю. Методичні та діагностичні аспекти дослідження формування соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 146-149. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21597 |
Appears in Collections: | _Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|