DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21590

Назва: Motivation to work in online format as a component of professional training European experiences and practices
Автори: Suprun, D.
Ключові слова: motivation
online format
component of professional training
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): The question of improvement of the motivation of specialists in the field of special and inclusive education to work in online format according to European experiences and practices has been raised. The values of online education in the global and national dimensions have been delighted. An analytical review of research’s results has been conducted.
Опис: Suprun D. Motivation to work in online format as a component of professional training European experiences and practices // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. C. 117-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21590
Розташовується у зібраннях:_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf674,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок