DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21573

Назва: Особливості використання методу казкотерапії в розвитку комунікативних здібностей дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Дрозд, Л.В.
Козуб, І.
Ключові слова: комунікативна функція
комунікативні здібності
казкотерапія
тяжкі порушення мовлення
дидактична казка
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): На основі науково-теоретичного аналізу в статті охарактеризовано проблему розвитку і значущості комунікативних здібностей у дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Охарактеризовано корекційний потенціал казкотерапії, в основі якої лежить процес зв’язку між діями в казці та реальності, для розвитку комунікативних здібностей у дітей з порушеннями мовлення.
Опис: Дрозд Л. В., Козуб І. Особливості використання методу казкотерапії в розвитку комунікативних здібностей дітей з тяжкими порушеннями мовлення // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 45-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21573
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf672,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок