DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21572

Назва: Основні завдання та принципи роботи з соціально-побутової адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями
Автори: Дрозд, Л.В.
Запісоцька, Т.
Ключові слова: діти з порушеннями психофізичного розвитку
діти з інтелектуальними порушеннями
соціально - побутові навички
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): На основі науково-теоретичного аналізу в статті охарактеризовано особливості формування соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Виявлено та проаналізовано основні завдання та принципи роботи з соціально-побутової адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями.
Опис: Дрозд Л. В., Запісоцька Т. Основні завдання та принципи роботи з соціально-побутової адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 40-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21572
Розташовується у зібраннях:_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf500,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок