DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21565

Назва: Формування лексики молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в процесі навчання
Автори: Вауліна, Д.
Ключові слова: формування лексики
молодший школяр
толерантність
учнівська молодь
соціальний працівник
соціальний педагог
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальна проблема соціальної роботи і соціальної педагогіки – формування толерантності в учнівської молоді. На основі аналізу науково-методичної літератури виявлено і науково обґрунтовано сутність філософського і соціально-педагогічного поняття «толерантність». Визначено роль соціальних працівників, соціальних педагогів як носіїв толерантності, взірців для учнівської молоді, провідників толерантного ставлення до людей.
Опис: Вауліна Д. Формування лексики молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в процесі навчання // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 23-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21565
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf498,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок