DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21561

Назва: Використання логоритміки у корекційній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з дизартрією
Автори: Баранець, І.В.
Маханько, А.
Ключові слова: логоритміка
корекційна робота
діти із дизартрією
старший дошкільний вік
дизартрія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито загальне поняття логоритміки, висвітлено освітні та корекційні завдання представленого методу корекції. Визначено види логоритмічного впливу на дітей старшого дошкільного віку із дизартрією в процесі корекційної роботи. Схарактеризовано вимоги для упровадження логоритміки в загальноосвітній корекційний процес.
Опис: Баранець І. В., Маханько А. Використання логоритміки у корекційній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з дизартрією // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 10-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21561
Розташовується у зібраннях:_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf500,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок