DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(31) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21550
|
Назва: | Філософські засади застосування теорії і практики педагогічного проєктування Антона Макаренка у неперервній освіті |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. неперервна освіта проєкт проєктування курси підвищення кваліфікації учителів |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено аналіз розвитку теорії і практики проєктування дидактичних систем, які започатковані Антоном Макаренком. Проєктування курсів підвищення кваліфікації у неперервній освіті розглядається автором як цілеспрямована освітня діяльність педагога у закладі неперервної освіти щодо створення проєкту курсів підвищення кваліфікації як інноваційної моделі системи неперервної освіти, орієнтованої на масове використання. Намічене вирішення низки проблем андрагогіки для вироблення концепції проєктування курсів підвищення кваліфікації. Зроблений висновок про актуальність для системи неперервної освіти запропонованої автором концепції проєктування курсів підвищення кваліфікації, яка ґрунтується на ідеях Антона Макаренка, Григорія Ващенка, Василя Сухомлинського, Григорія Костюка та інших вітчизняних дослідників. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Філософські засади застосування теорії і практики педагогічного проєктування Антона Макаренка у неперервній освіті. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 31. С. 213-218. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21550 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(31)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|