DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(31) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21544
|
Назва: | Психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров’я дошкільника |
Автори: | Пасічніченко, А.В. Ковалевська, Н.В. |
Ключові слова: | психологічне здоров’я психічне здоров’я дитина дошкільного віку психолого-педагогічні умови |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття містить обґрунтування актуальності проблеми збереження психологічного здоров’я. Проаналізовано підходи до визначення дефініцій «психічне здоров’я» та «психологічне здоров’я», зазначено відмінності у їх трактуваннях. Визначено, що вагомими чинниками, які впливають на психологічне здоров’я дитини є психологічні (індивідуально-психологічні особливості дитини) та соціальні (сім'я, ровесники, педагоги, ЗМІ). У статті визначено основні психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров’я дитини. Наголошено на важливості врахування індивідуальних, вікових особливостей дітей, створення сприятливого психологічного клімату у сім’ї, підвищення рівня психологічної просвіти дорослих. Вказано на необхідність використання різноманітних технологій з метою формування у дітей необхідних умінь та навичок підтримки і збереження психологічного здоров’я. |
Опис: | Пасічніченко А. В., Ковалевська Н. В. Психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров’я дошкільника. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 31. С. 182-186. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21544 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(31)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|