DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(31) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21538
|
Назва: | Методи і прийоми формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання |
Автори: | Мовчан, В.В. Бірюк, Л.Я. |
Ключові слова: | методи і прийоми формування емоційного інтелекту молодші школярі літературне читання емоції мислення міжособистісний емоційний інтелект внутрішньо-особистісний емоційний інтелект емоційно-чуттєвий досвід |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентується увага на необхідності і доцільності формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Проаналізовано погляди на тлумачення поняття “емоційний інтелект”, подано власне трактування поняття; наведено приклади використання методів і прийомів формування емоційного інтелекту на уроках літературного читання. Зазначено, що вчитель на уроках літературного читання допомагає сформувати емоційний складник у молодших школярів через художні образи та вдале використання отриманих знань у подальшому. |
Опис: | Мовчан В. В., Бірюк Л. Я. Методи і прийоми формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 31. С. 144-149. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21538 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(31)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|