DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(31) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21538

Назва: Методи і прийоми формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання
Автори: Мовчан, В.В.
Бірюк, Л.Я.
Ключові слова: методи і прийоми формування емоційного інтелекту
молодші школярі
літературне читання
емоції
мислення
міжособистісний емоційний інтелект
внутрішньо-особистісний емоційний інтелект
емоційно-чуттєвий досвід
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті акцентується увага на необхідності і доцільності формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Проаналізовано погляди на тлумачення поняття “емоційний інтелект”, подано власне трактування поняття; наведено приклади використання методів і прийомів формування емоційного інтелекту на уроках літературного читання. Зазначено, що вчитель на уроках літературного читання допомагає сформувати емоційний складник у молодших школярів через художні образи та вдале використання отриманих знань у подальшому.
Опис: Мовчан В. В., Бірюк Л. Я. Методи і прийоми формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 31. С. 144-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21538
Розташовується у зібраннях:2023(31)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MOVCHAN.pdf347,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок