DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21369

Назва: Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб формування родинної ідентичності молодших школярів
Автори: Ірклієнко, В.С.
Григор'єва, О.Є.
Ключові слова: молодший школяр
декоративно-ужиткове мистецтво
родинна ідентичність
родинна розповідь
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості використання декоративноужиткового мистецтва для формування родинної ідентичності. У сучасному нестабільному суспільстві чи не найбільш сталим явищем залишається сім’я, родина. Сімейні цінності є важливим джерелом формування дитячої особистості через збереження родинних традицій і звичаїв, пропагування любові до малої батьківщини і до України. Поряд з усвідомленням національної ідентичності юних українців гостро постає проблема родинної ідентичності, бо саме у сім’ї закладаються основи справжнього патріотизму.
Опис: Ірклієнко В. С., Григор'єва О. Є. Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб формування родинної ідентичності молодших школярів // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 193-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21369
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf429,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок