DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21354

Назва: Формування у майбутніх учителів трудового навчання здатності генерувати нові ідеї (креативності) у процесі проєктно-технологічній діяльності
Автори: Тітова, А.В.
Ключові слова: навчальний процес
професійна підготовка
технологічна освіта
вчитель технологій
проєктно-технологічна діяльність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті на основі досліджень різноманітних джерел розглянуто та проаналізовано формування у майбутніх учителів трудового навчання здатності генерувати нові ідеї (креативності) у процесі проєктнотехнологічній діяльності, що дало змогу здійснити пошук нових підходів у розв'язання даної проблеми.
Опис: Тітова А. В. Формування у майбутніх учителів трудового навчання здатності генерувати нові ідеї (креативності) у процесі проєктно-технологічній діяльності // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 132-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21354
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf490,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок