DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21342

Назва: Форми неперервної освіти педагогічних працівників закладів позашкільної освіти
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: неперервна освіта
педагогічний працівник
заклад позашкільної освіти
форма неперервної освіти
лекція
самостійна робота
практичне заняття
конференція
ділова гра
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Проблематика удосконалення форм неперервної освіти педагогічних працівників закладів позашкільної освіти аналізується у руслі модульного і самоорганізаційного підходів. Серед означених форм неперервної освіти застосовувалися: фронтальні; групові – організовувалася освітня діяльність у відносно постійних групах слухачів; бригадні – організовувалася освітня діяльність у тимчасових спеціальних дослідницьких групах, де виконувалися певні творчі завдання; кооперативно-групові – коли кожна контактна група виконувала певну частину важливого спільного завдання; диференційовано-групові – організовувалася освітня діяльність груп педагогічних працівників з однаковими освітніми запитами і можливостями; парні – робота в парах постійних і змінних; індивідуальні форми неперервної освіти – індивідуалізовані й індивідуалізовано-групові.
Опис: Лебедик Л. В. Форми неперервної освіти педагогічних працівників закладів позашкільної освіти. Філософія освіти і педагогіка. 2023. №51–52. С. 184–201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21342
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11_Лебедик 2023.pdf469,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок