DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21327

Назва: Роль та місце науково-дослідної діяльності студентів закладів вищої освіти у формуванні сучасного фахівця
Автори: Пригодій, А.
Ключові слова: науково-дослідна діяльність студентів
висококваліфікований фахівець
студент
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються основні напрями та етапи організації науково-дослідної діяльності студентів, та вплив науково-дослідної діяльності на формування висококваліфікованого фахівця. Модернізація системи сучасної вищої освіти, впровадження нових освітніх стандартів вимагають вирішення однієї з найважливіших її завдань – підвищення якості підготовки висококваліфікованого фахівця, конкурентоспроможного ринку праці. Сьогодні перед майбутніми фахівцями висуваються завдання, які потребують творчого пошуку та дослідницьких навичок.
Опис: Пригодій А. Роль та місце науково-дослідної діяльності студентів закладів вищої освіти у формуванні сучасного фахівця // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 47-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21327
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf494,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок