DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21314

Назва: Проєктування індивідуальної траєкторії для формування іншомовної компетентності
Автори: Горбатюк, Р.
Білан, Н.
Ключові слова: іншомовна компетентність
іноземна мова
проєктні технології
проєктна робота
здобувачі вищої освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості використання проєктних технологій як ефективного засобу формування індивідуальної траєкторії для іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти. Встановлено, що процес індивідуалізації вивчення іноземної мови забезпечує оптимальні умови для створення сприятливого середовища, цілеспрямованого на компетентне оволодіння іншомовними знаннями, уміннями і навичками.
Опис: Горбатюк Р., Білан Н. Проєктування індивідуальної траєкторії для формування іншомовної компетентності // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 13-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21314
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf519,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок