DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21247
|
Назва: | Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості у неперервній освіті |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | синергетичний підхід проєктування освітньо-професійна життєдіяльність особистість заклад неперервної освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Автором відзначається, що сьогодення вимагає методів конструкції – автономної побудови структури знань про проєктування освітньо-професійної життєдіяльності особистості у свідомості споживача освітніх послуг у закладі неперервної освіти у результаті творчої взаємодії в діадах «слухач – слухач», «слухач – викладач». |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості у неперервній освіті. Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квіт. 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. 359 с. С. 241–244. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21247 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|