DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21247

Назва: Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості у неперервній освіті
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: синергетичний підхід
проєктування
освітньо-професійна життєдіяльність
особистість
заклад неперервної освіти
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Автором відзначається, що сьогодення вимагає методів конструкції – автономної побудови структури знань про проєктування освітньо-професійної життєдіяльності особистості у свідомості споживача освітніх послуг у закладі неперервної освіти у результаті творчої взаємодії в діадах «слухач – слухач», «слухач – викладач».
Опис: Стрельніков В. Ю. Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості у неперервній освіті. Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квіт. 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. 359 с. С. 241–244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21247
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10_Стрельніков 2023.pdf88,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок