DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21239
|
Назва: | Створення здоров’язбережувального і безпечного освітнього середовища в закладах неперервної освіти в умовах воєнного стану |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальне середовище умови воєнного стану безпечне освітнє середовище заклад неперервної освіти неперервна освіта вчителя |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається середовищний підхід як теорія і технологія безпосереднього управління через середовище процесами розвитку особистості споживача освітніх послуг у закладі неперервної освіти; як система дій суб’єкта управління, спрямованих на перетворення безпечного освітнього середовища в закладах неперервної освіти в умовах воєнного стану у засіб проєктування й діагностики освітнього результату. |
Опис: | Стрельніков В.Ю. Створення здоров’язбережувального і безпечного освітнього середовища в закладах неперервної освіти в умовах воєнного стану. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» / За заг. ред. Ю. Д. Бойчука. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. 629 с. С. 235–239. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21239 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|