DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21239

Назва: Створення здоров’язбережувального і безпечного освітнього середовища в закладах неперервної освіти в умовах воєнного стану
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: здоров’язбережувальне середовище
умови воєнного стану
безпечне освітнє середовище
заклад неперервної освіти
неперервна освіта вчителя
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається середовищний підхід як теорія і технологія безпосереднього управління через середовище процесами розвитку особистості споживача освітніх послуг у закладі неперервної освіти; як система дій суб’єкта управління, спрямованих на перетворення безпечного освітнього середовища в закладах неперервної освіти в умовах воєнного стану у засіб проєктування й діагностики освітнього результату.
Опис: Стрельніков В.Ю. Створення здоров’язбережувального і безпечного освітнього середовища в закладах неперервної освіти в умовах воєнного стану. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» / За заг. ред. Ю. Д. Бойчука. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. 629 с. С. 235–239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21239
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4_Стрельніков 2023.pdf300,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок