DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21224

Назва: Поняття та сутність самостійної роботи школярів
Автори: Пугач, Д.А.
Куленко, О.А.
Ключові слова: самостійна робота
школярі
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Серед факторів, що сприяють формуванню пізнавальної активності школярів, одне з провідних місць займає самостійна робота. Тільки цілеспрямована систематична самостійна робота кожного школяра дозволяє глибоко засвоїти знання, виробити і закріпити вміння, перетворити їх у відповідні навички розумової праці. Ефективність самостійної роботи у процесі навчання багато в чому залежить від умов її організації, змісту, характеру завдань, логіки їх побудови, джерел знань, взаємозв’язку наявних і передбачуваних умінь, якості досягнутих результатів у ході виконання цієї роботи. Тому питання організації самостійної роботи учнів та недостатня розробленість її методичного забезпечення залишається актуальним і сьогодні.
Опис: Пугач Д. А., Куленко О. А. Поняття та сутність самостійної роботи школярів. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених (1 грудня 2022 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 139-140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21224
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Поняття та сутність самостійної.pdf260,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок