|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21223
|
Назва: | Хімічний експеримент як засіб формування дослідницьких умінь школярів |
Автори: | Жалій, Б.О. Куленко, О.А. |
Ключові слова: | хімічний експеримент дослідницькі уміння школярі |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Шкільний хімічний експеримент поділяється на демонстраційний, лабораторні досліди, практичні роботи та експериментальні задачі [1]. Демонстраційний хімічний експеримент проводиться вчителем або учнями перед усім класом.
Демонстраційний дослід дозволяє сформувати в школярів основні теоретичні поняття хімії, забезпечує наочне сприйняття хімічних явищ і конкретних речовин, розвиває логічне мислення, розкриває практичне значення хімії. З його допомогою вирішують проблемні ситуації, що перевіряються експериментально. Він сприяє міцному закріпленню і подальшому застосуванню вивченого матеріалу. До демонстраційного хімічного експерименту вдаються у тому випадку, коли: учні в достатній мірі не володіють технікою виконання дослідів; технічне оснащення досліду є складним для учнів; вимоги техніки безпеки не дозволяють школярам працювати зі шкідливими чи небезпечними реактивами. Демонстраційний хімічний експеримент повинен бути безпечним, простим, супроводжуватись необхідними поясненнями. Демонстрація являє собою своєрідний наочний інструктаж, на який вчителеві у процесі навчання потрібно витратити чимало часу. Наочний інструктаж реалізується за допомогою різноманітних схем, приладів, таблиць, екранних засобів, які скорочують час на формування експериментальних умінь і навичок, і сприяють правильному виконанню. |
Опис: | Жалій Б. О., Куленко О. А. Хімічний експеримент як засіб формування дослідницьких умінь школярів. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених (1 грудня 2022 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 108-109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21223 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|