DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21219

Название: Методика реалізації інтегративного підходу в шкільній технологічній освіті
Авторы: Гриценко, Л.О.
Срібна, Ю.А.
Ключевые слова: інтегративний підхід
технологія
технологічна освіта
технологічна підготовка
шкільна освіта
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто методику реалізації інтегративного підходу в шкільній технологічній освіті. Підкреслено, що інтегративний підхід виступає засобом технологічної підготовки, в результаті якої учні освоюють знання та вміння, спрямовані на перетворювальну діяльність. Основний зміст дослідження становить аналіз технологічної підготовки учнів, яка має інтегративну основу. Зазначено, що реалізація інтегрованого підходу у шкільній технологічній освіті формує єдине освітнє середовище, сприятливе для формування загальних і специфічних компетентностей учнів, яке надає великі можливості для взаємопереходу, взаємодоповнення та взаємоперетворення. Шляхом аналізу наукової літератури визначено й описано елементи інтегрованого підходу в шкільній технологічній освіті.
Описание: Гриценко Л. О., Срібна Ю. А. Методика реалізації інтегративного підходу в шкільній технологічній освіті. Молодь і ринок. № 7–8 (205–206). 2022. С. 107-113.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21219
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Методика реалізації інтегративного.pdf618,63 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback