DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21208
|
Назва: | Філософія компетентнісного підходу у неперервній освіті вчителя |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід філософія неперервна освіта вчителя |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються шляхи вироблення на основі філософської і педагогічної спадщини Григорія Сковороди філософських засад компетентнісного підходу у неперервній освіті вчителів.
Наголошується, що побудова системи неперервної освіти вчителів на основі означених засад має гарантувати високу якість професійної компетентності і професійного розвитку педагога. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Філософія компетентнісного підходу у неперервній освіті вчителя. Лише той Учитель, хто живе так, як навчає : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю, присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 17 листоп. 2022 р.) / уклад. : Л. Литвинюк, М. Чиркова. Полтава : ПАНО, 2023. 298 с. С. 229–234. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21208 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|