DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21208

Назва: Філософія компетентнісного підходу у неперервній освіті вчителя
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: компетентнісний підхід
філософія
неперервна освіта вчителя
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються шляхи вироблення на основі філософської і педагогічної спадщини Григорія Сковороди філософських засад компетентнісного підходу у неперервній освіті вчителів. Наголошується, що побудова системи неперервної освіти вчителів на основі означених засад має гарантувати високу якість професійної компетентності і професійного розвитку педагога.
Опис: Стрельніков В. Ю. Філософія компетентнісного підходу у неперервній освіті вчителя. Лише той Учитель, хто живе так, як навчає : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю, присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 17 листоп. 2022 р.) / уклад. : Л. Литвинюк, М. Чиркова. Полтава : ПАНО, 2023. 298 с. С. 229–234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21208
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2_Стрельніков 2023.pdf828,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок