DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21193

Назва: Інтеграційний підхід до здоров'язбереження як аспект гуманізації технологізованого освітнього простору
Автори: Новописьменний, С.А.
Срібна, Ю.А.
Ключові слова: професійна підготовка
інтеграційний підхід
технологізація навчального процесу
здоров’язбереження майбутніх учителів
науково-дослідницька компетентність
дисципліни професійного циклу
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті в контексті переходу сучасного суспільства до інформаційної епохи (суспільства знань), що відображено у стрімкому розвитку ІКТ та їх упровадженні в усі сфери життєдіяльності людей, досліджено питання місця і ролі інтеграційного підходу як аспекту гуманізації підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей. З’ясовано значення технологій здоров’язбереження для безпечного формування компетентності майбутніх учителів та запобігання негативного впливу технологізованого освітнього процесу на здоров’я учнівської і студентської молоді. Визначено, що підготовка вчителя нової генерації для сучасної української школи має враховувати завдання інтеграції традиційних педагогічних і новітніх мультимедійних навчальних технологій, а інтеграційний підхід забезпечить гуманізацію освітнього процесу цієї підготовки шляхом поєднання можливостей і варіантів мультимедійних програмних комплексів навчальних дисциплін, електронних підручників, дистанційних курсів, особливо в умовах дистанційної організації процесу освіти. У ході характеристики понять (здоров’язбереження, здоров’язбережувальна педагогіка, культура здоров’язбереження, технологія навчання, здоров’яформувальна поведінка, здоров’ятворча діяльність та ін.) наголошено на універсальних інтегрувальних складниках компетентності вчителя – мотиваційному, інформаційному, науководослідницькому, рефлексивному, які сприяють якості освіти завдяки уникненню перевантажень, стресів, гіподинамічних явищ, депресій та водночас посилюють позитивні ознаки гуманізації технологізованого освітнього простору педагогічних (гуманітарних) ЗВО. До перспектив дослідження віднесено: розробку викладачами міждисциплінарних навчальних курсів, дисциплін професійного циклу, що враховують культуру здоров’я як фундаментальну основу мислення і діяльності вчителя, спецкурсів про здоровий спосіб життя, посібників з організації науково-дослідницької діяльності майбутніх педагогів.
Опис: Новописьменний С. А., Срібна Ю. А. Інтеграційний підхід до здоров'язбереження як аспект гуманізації технологізованого освітнього простору // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 128-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21193
Розташовується у зібраннях:2022(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf429,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок