DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21190

Назва: Філософсько-педагогічні аспекти побудови системи тренінгів і курсів підвищення кваліфікації учителів для забезпечення ними духовного розвитку учнів
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: духовний розвиток
заклад неперервної освіти
курси підвищення кваліфікації учителів
філософсько-педагогічні аспекти
система тренінгів
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Автором розглядається система тренінгів і курсів підвищення кваліфікації учителів для забезпечення ними духовного розвитку учнів, яка містить процесуальний, управлінський і результативний компоненти.
Опис: Стрельніков В. Ю. Філософсько-педагогічні аспекти побудови системи тренінгів і курсів підвищення кваліфікації учителів для забезпечення ними духовного розвитку учнів. Актуальні проблеми соціального розвитку в суспільстві змін : Матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. 27-29 квіт. 2023 р., м. Харків. За заг. ред. Кіпенського А. В. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 209 с. С. 33–35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21190
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9_Стрельніков 2023.pdf270,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок