DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21179

Назва: Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до застосування рухливих ігор у професійній діяльності
Автори: Хлібкевич, С.
Ключові слова: майбутній учитель фізичної культури
майбутній тренер
професійна підготовка
навчальні дисципліни
компетентнісний підхід
професійна компетентність
рухливі ігри
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті визначено специфічні особливості підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до застосування рухливих ігор у професійній діяльності. На основі аналізу освітніх стандартів та освітніх програм підготовки фахівців здійснено порівняння методичних особливостей викладання навчальних курсів «Рухливі ігри в спорті» та «Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» відповідно до вимог компетентнісного підходу; визначено основні інтегровані завдання навчальних курсів, сформульовано програмі вимоги до знань, умінь, навичок, культури рухової діяльності майбутніх фахівців фізкультурно-спортивної галузі. Обґрунтовано етапність педагогічних дій майбутнього фахівця фізичної культури і спорту під час реалізації ігрових методик. Проведено висновки та надано практичні рекомендації за результатами порівняльного аналізу ОПП: загалом навчальні дисципліни «Рухливі ігри в спорті» та «Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» відповідають вимогам компетентнісного підходу та майбутньої професійної діяльності фахівців; викладання, структурування матеріалу та розподіл форм і методів навчання проведено згідно з принципами послідовності та системності; рекомендовано посилити програмний зміст дисципліни «Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» навчальним матеріалом про роль рухливих ігор в розвитку фізичних якостей людини та диференціацією ігор за видами спорту; викладання дисципліни «Рухливі ігри в спорті» для майбутніх тренерів потребує посилення вікової диференціації та обґрунтування вікових аспектів застосування рухливих ігор; для дисциплін «Рухливі ігри в спорті» та «Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» необхідно посилити науково-дослідницький і проєктний складники роботи майбутніх фахівців.
Опис: Хлібкевич С. Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до застосування рухливих ігор у професійній діяльності // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 104-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21179
Розташовується у зібраннях:2022(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf440,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок