DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21179
|
Назва: | Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до застосування рухливих ігор у професійній діяльності |
Автори: | Хлібкевич, С. |
Ключові слова: | майбутній учитель фізичної культури майбутній тренер професійна підготовка навчальні дисципліни компетентнісний підхід професійна компетентність рухливі ігри |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено специфічні особливості підготовки майбутніх фахівців
фізичного виховання і спорту до застосування рухливих ігор у професійній діяльності. На
основі аналізу освітніх стандартів та освітніх програм підготовки фахівців здійснено
порівняння методичних особливостей викладання навчальних курсів «Рухливі ігри в
спорті» та «Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» відповідно до вимог
компетентнісного підходу; визначено основні інтегровані завдання навчальних курсів,
сформульовано програмі вимоги до знань, умінь, навичок, культури рухової діяльності
майбутніх фахівців фізкультурно-спортивної галузі. Обґрунтовано етапність
педагогічних дій майбутнього фахівця фізичної культури і спорту під час реалізації
ігрових методик.
Проведено висновки та надано практичні рекомендації за результатами
порівняльного аналізу ОПП: загалом навчальні дисципліни «Рухливі ігри в спорті» та
«Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» відповідають вимогам
компетентнісного підходу та майбутньої професійної діяльності фахівців; викладання,
структурування матеріалу та розподіл форм і методів навчання проведено згідно з
принципами послідовності та системності; рекомендовано посилити програмний зміст
дисципліни «Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав» навчальним матеріалом
про роль рухливих ігор в розвитку фізичних якостей людини та диференціацією ігор за
видами спорту; викладання дисципліни «Рухливі ігри в спорті» для майбутніх тренерів
потребує посилення вікової диференціації та обґрунтування вікових аспектів
застосування рухливих ігор; для дисциплін «Рухливі ігри в спорті» та «Теорія і методика
викладання рухливих ігор і забав» необхідно посилити науково-дослідницький і проєктний
складники роботи майбутніх фахівців. |
Опис: | Хлібкевич С. Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до застосування рухливих ігор у професійній діяльності // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 104-112. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21179 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|