DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21176

Назва: Філософські засади проєктування дидактичної системи у неперервній освіті
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: філософські засади
проєктування
дидактична система
неперервна освіта
заклад неперервної освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті виділено, на основі аналізу вітчизняних методологічних досліджень, вимоги до створення теорії проєктування дидактичних систем у неперервній освіті; теоретично обґрунтовано принципи розвитку професійної компетентності фахівців у неперервній освіті.
Опис: Стрельніков В. Ю. Філософські засади проєктування дидактичної системи у неперервній освіті. Сучасна освіта: методологія, теорія, практика. V Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) (31 травня 2022 року / 1 сівана 5782 року). Дніпро: Акцент ПП. 2022. 211 с. С. 98–107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21176
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
41_Стрельніков В. Ю..pdf661,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок