DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21172
|
Назва: | Світовий досвід упровадження принципів інклюзії в освітню галузь |
Автори: | Хаміна, А. Колінько, Л. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта освітня галузь |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Інклюзія це не просто питання освіти, це питання справедливості та рівного доступу до освіти дітей, а також і дорослих, що мають фізичні чи ментальні порушення. Рівний та справедливий доступ до освіти дає їм можливість успішно соціалізуватись вже зараз та в подальшому^ мати можливість отримати гідну' роботу, що подобається та мати достатню оплату праці, шо забезпечить їм гідний рівень життя в майбутньому. При цьому такі люди вже не стануть навантаженням для суспільства та держави в цілому. Також інклюзивна освіта дає можливість навчитися жити разом людям з фізичними чи ментальними порушеннями та людям без цих порушень. В Україні інклюзивну освіту' впровадили відносно нещодавно і то не скрізь. В зв’язку з чим часто виникають певні проблеми та питання, які потребують їх вирішення.
Тому', метою нашої роботи є огляд упровадження світового досвіду' принципів інклюзії в освітню галузь, зокрема в таких країнах, як Німеччина, яка є неформальним лідером Євросоюзу та США, як країни-лідера всього світу, а також оцінити стан інклюзивної освіти у світі вцілому. |
Опис: | Хаміна А., Колінько Л. Світовий досвід упровадження принципів інклюзії в освітню галузь. Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2021 р.) / Упор. Удич З.І., Шульга І.М. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 180-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21172 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|