DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21163

Назва: Психолого-педагогічні аспекти розвитку шкільної освіти в Сінгапурі
Автори: Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: Сінгапур
психолого-педагогічні аспекти
шкільна освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сінгапур – невелика острівна держава, майже позбавлена природних ресурсів і навіть прісної води. Ця молода незалежна держава у 60-70-х роках минулого століття була однією з найбідніших країн третього світу. Проте вже на початку 1990-х рр. Сінгапур увійшов у число найбільш розвинутих економік не лише Азії, але й усього світу. Це сталося завдяки рішучим і жорстким реформам у сфері зовнішньої й внутрішньої політики, законодавчої системи, економічного розвитку і освіти. Уряд, очолюваний Лі Куан Ю, був переконаний, що за умов відсутності природних ресурсів головною рушійною силою розвитку економіки може бути тільки високоефективна система освіти. Наполегливі й планомірні зусилля уряду щодо забезпечення «високого рівня освіти як одного з найважливіших чинників ринкової економіки перетворили республіку Сінгапур на надкраїну у галузі сучасних світових технологій» [7, с. 4]. Тому науковий аналіз особливостей розвитку освіти в Сінгапурі належить до числа найбільш актуальних проблем порівняльної педагогіки, дидактики і психології навчання.
Опис: Лутфуллін М. В. Психолого-педагогічні аспекти розвитку шкільної освіти в Сінгапурі. Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 2-3 червня 2022 р. Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. С. 145-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21163
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Психолого-педагогічні аспекти.pdf261,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок