DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21161

Назва: Технологічна компетентність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту
Автори: Хоменко, П.В.
Денисенко, Є.
Ключові слова: майбутній офіцер
військово-професійна компетентність
технологічна компетентність
технологічні уміння
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті визначено роль та місце технологічної компетентності в загальній структурі військово-професійної компетентності майбутніх офіцерів. Визначено вимоги до процесу підготовки військового фахівця, який володіє технологічною компетентністю. Встановлено, що проблема формування технологічної компетентності майбутнього офіцера буде ефективно вирішена, якщо у навчальному процесі буде реалізовано такі види військо-професійної діяльності: науково-дослідницька, організаційно-управлінська, педагогічна, проєктно-конструкторська та інноваційна. Для кожного виду діяльності майбутнього офіцера визначено перелік технологічних умінь. Доведено, що типові вимоги до технологічної компетентності майбутніх офіцерів зумовлено трьома взаємопов’язаними компонентами: ціннісно-мотиваційним (покликаний розвивати у майбутніх офіцерів ціннісні орієнтації – складний соціально-психологічний феномен, що зумовлює спрямованість та активність особистості, її вчинки та поведінку, ставлення до військово-професійної діяльності), когнітивно-діяльнісним (узагальненими, динамічними, функціональними, загальнотехнічними знаннями, вміннями та навичками; системою теоретичних знань та вмінь, що знаходяться в основі ключових (базових, універсальних) компетентностей; володінням контентом змісту компетентності, що входить до структури ключових компетентностей) та рефлексивно-оцінним (передбачає рефлексивні вміння, що визначають рівень розвиненості самооцінки, самоконтролю та саморегуляції, відповідальності за результати власної діяльності, потенціал самореалізації у військово-професійній сфері). Проведено висновки стосовно місця і ролі технологічної компетентності в структурі військово-професійної компетентності майбутніх офіцерів та розглянуто цю компетентність, як інтегративну якість військового фахівця, яка структурується взаємозв’язком педагогічних, управлінських, проєктних, соціальних навичок та є детермінантою ефективної військово-професійної діяльності.
Опис: Хоменко П. В., Денисенко Є. Технологічна компетентність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 78-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21161
Розташовується у зібраннях:2022(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf439,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок