|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21161
|
Назва: | Технологічна компетентність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту |
Автори: | Хоменко, П.В. Денисенко, Є. |
Ключові слова: | майбутній офіцер військово-професійна компетентність технологічна компетентність технологічні уміння |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено роль та місце технологічної компетентності в загальній
структурі військово-професійної компетентності майбутніх офіцерів. Визначено вимоги
до процесу підготовки військового фахівця, який володіє технологічною компетентністю.
Встановлено, що проблема формування технологічної компетентності майбутнього
офіцера буде ефективно вирішена, якщо у навчальному процесі буде реалізовано такі види
військо-професійної діяльності: науково-дослідницька, організаційно-управлінська,
педагогічна, проєктно-конструкторська та інноваційна. Для кожного виду діяльності
майбутнього офіцера визначено перелік технологічних умінь. Доведено, що типові вимоги
до технологічної компетентності майбутніх офіцерів зумовлено трьома
взаємопов’язаними компонентами: ціннісно-мотиваційним (покликаний розвивати у
майбутніх офіцерів ціннісні орієнтації – складний соціально-психологічний феномен, що
зумовлює спрямованість та активність особистості, її вчинки та поведінку, ставлення
до військово-професійної діяльності), когнітивно-діяльнісним (узагальненими,
динамічними, функціональними, загальнотехнічними знаннями, вміннями та навичками;
системою теоретичних знань та вмінь, що знаходяться в основі ключових (базових,
універсальних) компетентностей; володінням контентом змісту компетентності, що
входить до структури ключових компетентностей) та рефлексивно-оцінним (передбачає
рефлексивні вміння, що визначають рівень розвиненості самооцінки, самоконтролю та
саморегуляції, відповідальності за результати власної діяльності, потенціал
самореалізації у військово-професійній сфері).
Проведено висновки стосовно місця і ролі технологічної компетентності в
структурі військово-професійної компетентності майбутніх офіцерів та розглянуто цю
компетентність, як інтегративну якість військового фахівця, яка структурується
взаємозв’язком педагогічних, управлінських, проєктних, соціальних навичок та є
детермінантою ефективної військово-професійної діяльності. |
Опис: | Хоменко П. В., Денисенко Є. Технологічна компетентність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 78-86. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21161 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|