|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21158
|
Назва: | Сучасні педагогічні технології проєктної діяльності як основа науково-дослідницької компетентності майбутніх військових фахівців |
Автори: | Корносенко, О.К. Даниско, О.В. Бухун, А. |
Ключові слова: | військові фахівці майбутні офіцери військово-професійна підготовка педагогічні технології науково-дослідницька компетентність проєктна діяльність технології військової проєктної діяльності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізові наукових основ побудови і застосування педагогічних
технологій проєктної діяльності у процесі підготовки майбутніх військових фахівців –
офіцерів тактичного й оперативно-тактичного рівнів. Виокремлено на основі наукових
позицій провідних українських учених та матеріалів із досвіду роботи закладів вищої
освіти сучасні педагогічні технології проєктної діяльності військових фахівців (офіцерів
тактичного й оперативно-тактичного рівнів) як основу формування їхньої науководослідницької компетентності. З’ясовано, що проєктна діяльність розвиває значущі для
військового фахівця якості особистості – креативне мислення, самостійність,
наполегливість, відповідальність, гуманність, що є особливо актуальними в складних
обставинах воєнних дій на території країни; педагогічна технологія проєктної
діяльності створює для здобувачів вищої військової освіти перспективу вибору власної
позиції та ролі в системі відносин у проєктній групі, дозволяє зробити вибір
індивідуальних засобів науково-дослідницької роботи над кожним проєктом – від
окремого рішення до складних і масштабних військових моделей та програм.
З’ясовано значення реалізації принципу єдності теорії і практики фахової
підготовки у процесі організації проєктної діяльності майбутніх офіцерів; проведено
висновки щодо того, що ефективність спланованої, обґрунтованої, усвідомленої та
алгоритмізованої проєктної діяльності майбутніх військових фахівців можливо
підвищити з використанням засобів педагогічних технологій: соціальної взаємодії
(інтеракція, взаємопідтримка, допомога під час роботи над проєктним завданням);
дослідницьких (вибір ефективної методології дослідження, генерування ідеї);
організаційно-управлінських (планування, проєктування та розподіл обов’язків,
управлінське рішення, організація спільної діяльності); комунікативних (обговорення
публічних виступів, формулювання власної точки зору, підготовка висновків,
відстоювання власної думки, використання сучасних видів наочності, представлення і
захист результатів власних досліджень); рефлексивних (самооцінка і взаємооцінка
результатів і рішень, самоаналіз продуктів тощо). |
Опис: | Корносенко О. К., Даниско О. В., Бухун А. Сучасні педагогічні технології проєктної діяльності як основа науково-дослідницької компетентності майбутніх військових фахівців // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 62-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21158 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|