DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21154
|
Назва: | Методичні аспекти побудови змістового модуля "Інформаційні технології навчання виготовленню вишитих виробів" для учнів 5-9 класів |
Автори: | Близнюк, М.М. Вакуленко, Н.В. |
Ключові слова: | методика інформаційна технологія інформаційна культура вишиті вироби технологічна освіта трудове навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методичні аспекти змістового модуля «Інформаційні
технології навчання виготовленню вишитих виробів у трудовому навчанні», програму
якого укладено відповідно до освітніх програм підготовки здобувачів освітнього рівня
«бакалавр» спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології).
Зазначено, що необхідність удосконалення методики використання інформаційної
технології навчання учнів виготовленню виробів на уроках трудового навчання
обумовлює потребу в подоланні низки суперечностей теоретико-практичного та
організаційно-технологічного характеру між: динамічною інформатизацією сучасної
освітньої галузі та недостатнім урахуванням технологічною галуззю освіти
динамічного розвитку сучасної інформаційної технології; необхідністю забезпечення
інформатизації технологічної освіти учнів на уроках трудового навчання та
недостатньою розробленістю науково-методичних засад упровадження інформаційної
технології як засобу розвитку творчих технологічних умінь учнів із виготовлення
вишитих виробів; доцільністю використання тенденцій розвитку інформаційної
технології у вітчизняному та зарубіжному освітньому просторі та недостатнім
рівнем підготовленості вчителів трудового навчання до її застосування в трудовому
навчанні учнів; зростаючими потребами суб’єктів технологічної освіти до реалізації
інформатичних навчальних моделей особистого розвитку з урахуванням їхніх
пізнавальних інтересів і потреб та існуючими традиційними методичними підходами в
трудовому навчанні учнів виготовленню вишитих виробів.
Узагальнено інформацію щодо практичного значення дослідження, яка полягає в
розробленні та впровадженні в трудове навчання учнів 5-9 класів закладів загальної
середньої освіти змістового модуля «Інформаційна технологія виготовлення вишитих
виробів», організаційно-методичного забезпечення для вчителів трудового навчання та
технологій. Представлено діагностичні елементи методики виявлення ефективності
використання інформаційної технології трудового навчання учнів, адресовані вчителям
трудового навчання та технологій для впровадження пропонованої моделі навчання
учнів виготовленню вишитих виробів. Констатовано, що результати можуть бути
використані під час професійно-педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти
спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології), підвищення
кваліфікації вчителів трудового навчання та технологій у закладах неперервної
педагогічної освіти. Науково-теоретичні положення з розкриття шляхів упровадження інформаційної технології виготовлення вишитих виробів рекомендовано
використовувати для розробки навчально-методичного забезпечення модельних
навчальних програм «Технології. 5-6 класи» у закладах загальної середньої освіти, в
системі діагностики якості трудового навчання учнів та моніторингу їхніх навчальних
досягнень. |
Опис: | Близнюк М. М., Вакуленко Н. В. Методичні аспекти побудови змістового модуля "Інформаційні технології навчання виготовленню вишитих виробів" для учнів 5-9 класів // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 34-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21154 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|