DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
16 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21137
|
Назва: | Актуальні питання інклюзивної освіти в контексті методики викладання природничих дисциплін |
Автори: | Масовець, Д.Б. |
Ключові слова: | природничо-наукова компетентність учень природнича освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Важливою частиною державної політики в Україні є прогресивні зміни в стратегії
розвитку освіти для дітей, які мають особливі потреби та вимагають більше уваги з домінуючим
напрямком, тобто упровадженням інклюзивної освіти в загальноосвітніх та дошкільних закладах
освіти. Зміст інклюзивної освіти тісно пов'язаний з концепцією прав людини, що забезпечує
рівність в усіх сферах життя.
Актуальність проблеми інклюзивного навчання полягає у тому, що спостерігається
збільшення дітей з особливими потребами та з порушеннями розвитку, а саме необхідність
розбудови громадянського суспільства на принципах гуманного ставлення до осіб, які
потребують особливої допомоги в подоланні труднощів у навчанні та поведінці. Можна виділити
такі основні завдання інклюзивної освіти:
- організувати такий освітній процес, який би задовольняв освітні потреби всіх учнів,
які б співпрацювали як одне ціле; |
Опис: | Масовець Д. Б. Актуальні питання інклюзивної освіти в контексті методики викладання природничих дисциплін // ХVІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 14 – 15 березня 2023 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2023. С. 183-184. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21137 |
Розташовується у зібраннях: | 16 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|