DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2006(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2113
|
Назва: | Формальний підхід до типології пізнавальних задач |
Автори: | Дуцяк, І.З. |
Ключові слова: | задачі пізнавальні задачі творчі задачі |
Дата публікації: | 2006 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Теоретичні дослідження в будь-якій галузі знань передбачають отримання певної системи
знань про об’єкт пізнання. Тільки наявність систематизованих знань дає змогу виявляти всі
можливі варіанти модифікацій пізнаваного об’єкта, забезпечуючи повноту знань про нього. Для прикладу, у процесі пошуку методів здійснення певної діяльності, у тому числі формування нового знання, виникає запитання: чи всі типи методів виявлено? Для відповіді на це запитання потрібно мати теорію аналізованої проблеми, яка давала б змогу систематично охопити всі варіанти аналізованого. Зважаючи на зазначене, важливим завданням теорії пізнавальної
діяльності в цілому, як і окремих її частин, є виявлення типів пізнавальних задач з метою
подальшої розробки відповідного логічного, методологічного інструментарію для кожного типу пізнавальних задач. Предметом дослідження, результати якого викладено в статті, є побудова типології пізнавальних задач, які розв’язують засобами логіки (на прикладі однієї з формально-логічних систем — логіки висловів). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2113 |
Розташовується у зібраннях: | 2006(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|