DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21129

Назва: Особливості розвитку пізнавальної сфери молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: пізнавальна сфера
розвиток пізнавальної сфери
молодші школярі
мовлення
тяжкі порушення мовлення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті надається теоретичний аналіз проблеми розвитку пізнавальної сфери учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення. Аналізується психолого-педагогічна характеристика дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Обґрунтовуються методичні основи організації емпіричного дослідження, у якому відбувається психологічний аналіз та інтерпретація отриманих результатів дослідження розвиту уваги дітей молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.
Опис: Яновська Т. А. Особливості розвитку пізнавальної сфери молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Молодий вчений. № 3 (115) березень, 2023. С. 59-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21129
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості розвитку пізнавальної сфери.pdf261,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок