DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21129
|
Назва: | Особливості розвитку пізнавальної сфери молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | пізнавальна сфера розвиток пізнавальної сфери молодші школярі мовлення тяжкі порушення мовлення |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті надається теоретичний аналіз проблеми розвитку пізнавальної сфери учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення. Аналізується психолого-педагогічна характеристика дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Обґрунтовуються методичні основи організації емпіричного дослідження, у якому відбувається психологічний аналіз та інтерпретація отриманих результатів дослідження розвиту уваги дітей молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення. |
Опис: | Яновська Т. А. Особливості розвитку пізнавальної сфери молодших школярів із тяжкими
порушеннями мовлення. Молодий вчений. № 3 (115) березень, 2023. С. 59-62. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21129 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|