DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
16 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21084

Назва: Розвиток асоціативного мислення учнів основної школи на уроках природничо-математичного циклу
Автори: Поцяпун, В.В.
Ключові слова: асоціативне мислення
інтерактивні методи навчання
школа
мозковий штурм
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Розвиток асоціативного мислення учнів основної школи є важливим елементом їхнього навчального процесу, оскільки це впливає на їхню здатність до логічного мислення, розв'язання проблем і творчого мислення. Інтерактивні методи навчання в дисциплінах природничо-математичного циклу можуть бути важливим інструментом для розвитку асоціативного мислення учнів. Перш за все постають наступні питання: «Що таке асоціативне мислення?» та «Як інтерактивні методи можуть впливати на розвиток асоціативного мислення?» Досліджуючи дану тему нами було сформовано поняття асоціативного мислення – це здатність до швидкого зв'язування інформації між різними концепціями та поняттями. Наприклад, якщо учень задумався про слово "собака", він може пов'язати його з іншими словами, як "кістка", "бігти", "в'язати на поводку", "гавкати" та іншими. Це допомагає учню більш повно і розуміючи сприймати інформацію.
Опис: Поцяпун В. В. Розвиток асоціативного мислення учнів основної школи на уроках природничо-математичного циклу // ХVІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 14 – 15 березня 2023 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2023. С. 130-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21084
Розташовується у зібраннях:16 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
69.pdf483,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок