DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2006(16) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2106

Назва: Мас-медійний вирок людському
Автори: Зуєв, А.В.
Ключові слова: мас-медіа
особистість
інформація
Дата публікації: 2006
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Співвідношення людського і масового є сьогодні однією з найважливіших проблем як особистісного становлення, так і теоретичної рефлексії щодо визначення того, чим є сучасне суспільство, людина, і яким чином відбувається їх взаємодія. Проблема особистісної ідентифікації набуває у світі, де знак, бренд, інформація перетворилися на головні цінності, надактуальності, адже людина, продовжуючи вважати себе основною цінністю, автоматично перетворює себе на знак. Знакова, інформаційна ідентичність сучасної людини заперечує її як особистість, як творчу одиницю саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2106
Розташовується у зібраннях:2006(16)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zyev.pdf411,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок